Wednesday 7 September 2011

Horia, pulpa si... Blog de Moldovean

Paul Iulian Surugiu a fost surprins de reporterii BlogdeMoldovean in timp ce-si tatua pe pulpa dreapta chipul lui Horia Brenciu intr-un cabinet de specialitate.

Extras din interviul pe care i l-a smuls Moldoveanul cu blog:

Reporter BlogDeMoldovean: La ce te-ai gandit cand ai ales sa-ti tatuezi pe pulpa dreapta chipul lui Horia Brenciu?
Paul: Sincer, a fost o decizie foarte grea. Am oscilat intre o prispa (nr: cea din videoclipul "Casa parintească nu se vinde") si chipul lui Horia.

R: De ce Horia si nu prispa casei parintesti?
P: Cand zici "prispa" clar te referi la familie. Familia este foarte importanta pentru mine insa muzica este viata mea.

R: De ce Horia si nu... Cotabita?
P: Horia pentru ca suntem foarte, foarte buni prieteni, eu sunt un romantic incurabil si Horia asisderea. Ma reprezinta.

R: De ce pe pulpa dreapta?
P: Este piciorul meu de sprijin. Eu sunt dreptaci si Horia la fel.

Recomand cu caldura sa citesti intregul "interviu" pe blogul moldoveanului. Foarte haios Horia, pulpa si iulian gandesc pentru mine.


No comments:

search blog

Tricouri Personalizate si Cadouri Haioase - Tu.ro

magazin tricouri