Friday, 5 August 2011

Those immigrants...!!

'Ai dreacu cocalari analfabeti! Las' ca plec io la engleji...

Nu-mi place cand sunt etichetat, dar stereotipurile au fost din totdeauna amuzante. Sansele sunt sa fie oricare alta natie din lumea asta responabila pentru afisele din vitrina magazinului, insa mie mi se pare cel mai funny sa cred ca patronatul si angajatii sunt "pakistani people"; mai ales ca imi imaginez cum ar citi ce au scris ei acolo.

Voila de vezi cum se scrie in engleza pakistaneza/indiana:

Can you spot the spelling mistake?

Those pesky immigrants! The're EVERYWHERE!!!


Nu ca as fi eu mare vorbitor de engleza, dar pakistani pipal vorbesc cam asa...

Da, TOTI vorbesc asa :))
Shut da fock up!

Sunt rasist? I don't give a flying fuck! Mereu am spus ca, daca vrei sa fii tratat ca un om "normal", trebuie sa fii pregatit sa fii luat la misto. Stereotipurile sunt, probabil, cele mai amuzante si usor de intretinut subiecte. Ca se spune ca oltenii sunt prosti, sau ca moldovenii sunt... nu-stiu-cum, sau ca negrii au morosul specific ca sa fie urati de orbi, toate astea sunt prejudecati, si nu trebuie confundate cu rasismul.
Post a Comment

search blog

Tricouri Personalizate si Cadouri Haioase - Tu.ro

magazin tricouri