Thursday 2 December 2010

faze comice la Babilon NemTZean

Prima serie de clipuri video "faze comice", aparute in emisiunea Babilon NemTZean, in urma cu vreo 10 ani:

Faze comice - Drujba funny - Babilon Nemtzean (11,672 views)
https://www.youtube.com/watch?v=LCMy8Xe5X70






Faze comice - Jaful - Babilon Nemtzean (13,850 views)
https://www.youtube.com/watch?v=yEkN8ELAa2k






Faze comice - Portbagajul - Babilon Nemtzean (7,325 views)
https://www.youtube.com/watch?v=RMRmZ5dPGqA






Faze comice - Aphonica - Babilon Nemtzean (3,125 views)
https://www.youtube.com/watch?v=HcxLY_eUpnw






Faze comice - Acneea - Babilon Nemtzean (7,258 views)
https://www.youtube.com/watch?v=qqvfP0VnZAg






Faze comice - Sabiile - Babilon Nemtzean (3,130 views)
https://www.youtube.com/watch?v=LVRDFBCkbQQ






Faze comice - Intrebari capcana - Babilon Nemtzean (doar 111 views)
(originalul "o telecomanda, DOUA!" sau "vreau sa-mi fac o prietena si nu gasesc!")
https://www.youtube.com/watch?v=TCR3hzJwm00




"Babilon NemTZean" este o emisiune cu intrebari capcana, camere ascunse si multe alte faze comice, care a fost difuzata in Piatra Neamt, in perioada 2001-2003, la Tele 7 Neamt.

Realizatorii "Babilon NemTZean" sunt Ursu-Otavă Radu Iulian, Cucuruz Marius, Solomon Ciprian.

6 comments:

any said...

ma bucur ca ati mentionat:"varianta originala"..pt "O TELECOMANADA...DOUA!!"A INNEBUNIT LUMEA"...si-n PIATRA..NEAMT.. CU PRELUAREA, ADAPTAREA CLIP.ULUI..de catre unii umoristi sau...NU!!

Unknown said...

Serios ca a innebunit lumea.. Majoritatea cunoscutilor folosesc expresii de genu: "nu stiu io d'astea" sau "o telecomanda, doua? DOUA!!!"
foarte tare M4riux-e ;)
La cat mai multe vizionari

Marius Cucuruz said...

nu putea lumea asta sa innebuneasca acum 10 ani?! cand eram si noi tineri si lucram in tv?! :)

Babilon NemTZean... ce vremuri! :P

any said...

daca acum, dupa atatia ani , sunt asa bine gustate...glumele si fazele!!!pesemne ca le-ati realizat bineeee, DAR STIU SIGUR...,ca din suflet!!!!primii care se distrau...ERATI - VOI!!!HAAAAAAAAAAA, HAAAA...BUCURATI-VA CA AVETZI AMINTIRI PT BATRANETZE!!

Unknown said...

@any tu chiar crezi ca e vorba de 10 ani? s-a nimerit sa fie 10 ani, din cauza mea, acum 5-6 ani am vazut toate episoadele celor din Babilon NemTZean, iar acum 4 ani, nu prea mai gaseam faza cu cei 2, pentru ca faza cu cei 2 mi-a ramas in cap, dar pana la urma am gasit-o pe undeva prin cd-ul meu cu faze comice de pe net, (pe net nu o gasisem), si chiar acum 1 an, in Ianuarie 2010 m-am gandit sa pun clipul pe youtube, ca sa nu mai fie uitat, pt. ca atat de comica mi s-a parut faza, incat a trebuit sa ma uit in fiecare an la ea... mi-am zis ca aceasta faza nu trebuie uitata, si m-am gandit ca daca o sa o pun pe youtube, o sa ramana acolo, si oricand o sa vreau sa intru sa o vad, pur si simplu intru pe contul meu youtube... dar ca sa vezi, lumea a inceput sa o copie, sa o reuploadeze, si sa o dea mai departe, dupa 11 luni, deja a aparut la emisiunea In Puii Mei, si in fiecare saptamana ii parodiaza pe cei doi. Daca stiam ca va face atata valva, inainte sa il pun pe youtube, imi faceam un site, sau ceream bani cuiva sa ii fac publicitate la site, si puneam un watermark pe clip cu "By SilviuVlad.Ro" sau ceva de genu, si faceam ceva bani din publicitate... si daca mi se cerea, puneam "sursa Babilon NemTZean", dar nu am facut asta, pt. ca l-am pus doar pt. mine... Cu alte cuvinte daca nu eram eu, foarte putini stiau de cei 2. Eu am vazut potentialul celor 2, si voi nu ati putut vedea...
Multi spun ca faza e comica, dar habar nu au de ce, unii rad de el ca are un handicap, altii rad din cauza ca nu stiu ce e ala "plural", foarte putini insa stiu de ce este acest clip amuzant cu adevarat...
si nu suport pe cei care rad de cei 2 din clip pentru handicapul lor, sau lipsa de cunostiinta!
Voi aveti meritul ca ati filmat clipul, eu am meritul ca l-am facut faimos in toata tara, si tot eu am meritul ca lumea a inceput sa foloseasca expresii de genul "nu stiu eu din astea"
Marius, sa stii ca as putea sa fac lafel de bine ca toti sa auda de "webber.ro" deasemenea...
Am o multime de faze comice pe cd-ul acela vechi, faze, de care oamenii nici nu au habar, sau foarte putini le-au vazut, dar nu le mai tin minte...

any said...

SUUUPEEEERR, OK, OK, OK,,SILVIU... PROMOVAREA-I..." SFANTA"!!!PUBLICITATEA POATE DEVENI PROFESIONALA"...SAU PROFESIE!!!!eU MA BUCUR PT "BABILONNT"PT CA-S COPIII...MEI!!!IAR AP MEU LE-A FOST primul " studio"...pt montaj!!!!si amuzament!!!haaaaaa, ha

search blog

Tricouri Personalizate si Cadouri Haioase - Tu.ro

magazin tricouri