Monday 1 November 2010

Mihai Bendeac a prezentat sambata, 30 Octombrie 2010, la emisiunea "In puii mei" de pe Antena 1 - telecomandistii la agentia matrimoniala


Sambata, 30 Octombrie 2010, la emisiunea "In puii mei" de pe Antena 1, dl. Mihai Bendeac a prezentat un clip foarte amuzant inspirat din deja clasicul "O telecomanda, doua!": "O telecomanda, La agentia matrimoniala". Clipul a fost imediat preluat de mai multi utilizatori ai platformei YouTube, fiecare in incercarea sa de a aduna un trafic cat mai mare. Nu reusesc sa inteleg ce au de castigat acesti oameni prin promovarea unui material la care nu au avut nici o contributie, dar , in calitate de co-producator al materialului original, mi-ar placea sa vad mentionat cate o referire si un link catre clipul emisiunii Babilon Nemtzean, cea care a difuzat pentru prima data "O telecomanda, doua!" (aka "toate fetele sa apeleze la mine").

Revenind la materialul lui Mihai Bendeac, pe blogul domniei sale (mihaibendeac.ro), actorul mentioneaza ca "Show-ul «In puii mei» de sambata a realizat un minut de aur de 9,5. Adica peste un milion si jumatate de telespectatori..." Desi, personal, mi-a placut mult mai mult melodia cu George Nicolescu, "Telecomandatii la Matrimoniale" este primul clip afisat in postul d-lui Bendeac din 1 noiembrie 2010, pe blogul sau.




Acelasi comment pe care am incercat sa-l postez la unele clipuri de pe Youtube, care au preluat materialul dlui Bendeac, il voi inscrie si in acest post. Asadar:

nu uitati de clipul original:
www.trilulilu.ro/waradu/3c308c34789205

iar pentru mai multe clipuri funny din categ "cele mai tari clipuri" (Babilon Nemtzean)

youtube.com/watch?v=LCMy8Xe5X70&p=243F3B479AD9833A&index=0&playnext=1


Emisiunea Babilon Nemtzean, pe care am realizat-o si am prezentat-o impreuna cu prietenul meu Radu Ursu-Otava, pentru postul tv Tele 7 Neamt (Piatra Neamt) in perioada 2001 - 2003, este probabil cea mai mare realizare a noastra. Ne-ar placea putina atentie si apreciere, desi la momentul respectiv, Babilon Nemtzean a fost o emisiune foarte populara in Piatra Neamt si a avut un impact major asupra Tele 7 Neamt. Cui nu-i place sa fie laudat?! Noua da!

Din tot ce am facut pentru Tele 7 Neamt, din tot ce s-a inregistrat pentru Babilon Nemtzean, tot ce am recuperat noi vom posta online in cele mai populare medii online. Asa ca sa nu va mire daca ne veti vedea pe FaceBook, Twitter, Google Buzz sau astfel de bloguri.

Va urma...

1 comment:

Unknown said...

Trebuie totusi sa recunoasteti ca eu(SilviuVlad) am slefuit acest diamant... Clipul a fost filmat in 2001-2003, si foarte putini au stiut de cei 2 pana in anul 2010, cand eu am facut un cut, si am pus scurt si la obiect esenta episodului "Intrebari Capcana" din emisiunea BNT Nemtzea... si recunosc ca am facut o foarte mare greseala... Cand am postat clipul am uitat sa pun un watermark pe clip cu "By SilviuVlad.ro" (site-ul e in constructie, offline, dar puteam sa il realizez atunci pe moment, nu este foarte greu) si sa precizez si sursa, BNT Nemtzea. Pentru ca multi au downloadat clipul de pe youtube, cu un 'youtube downloader tool', si l-au reuploadat.
Daca te intrebi de ce au vrut ei sa isi faca trafic... utilizatorii youtube ce au un trafic mare devin 'membri' youtube, cu beneficii (fara limita de lungime a clipului, banner, etc), plus ca unii isi fac reclama la site-ul lor, unde probabil au reclame, si asta duce la un profit, daca ma intelegi despre ce vorbesc.
Apropo, ar fi o idee buna sa continuati emisiunea, sa pune-ti 'episoadele' pe website, un fel de webseries/webisodes.

search blog

Tricouri Personalizate si Cadouri Haioase - Tu.ro

magazin tricouri